Post by statolnogphefib on Mar 9, 2022 7:30:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ PixWords™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PixWords™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp primogems ▞▞▞
▞▞▞ PixWords™ 2022 version ▞▞▞
Dette spillet bruker bilder fra Dreamstime-databasen. Når jeg blir sittende fast, googler jeg bare eieren av bildet og i henhold til tittelen finner jeg ut svaret. Problemet er at på gresk er oversettelsen veldig dårlig, og i de fleste tilfeller er det ingen sjanse for å finne det riktige svaret, selv ved å google. Neste gang, folkens...
PixWords™ Hlavolamy sbk
Skrev inn svar, ville ikke godta det....brukte mynter for å fjerne bokstaver, skrev inn SAMME svar som før og det godtok det som riktig!! Dårlig politikk
Virker ikke lengre.får ikke oppdatert spille eller noe 😠😠
mnogo qka igra
Ή θα βάζετε ελληνικές λέξεις ή αγγλικές με ελληνικοτς ελληνικοτς . Λέξεις π.χ. μπιγκφουτ μπορούν να αποδοθούν κάλλιστα στα ελληνικά.
Pixwords, er god hjernetrim og et artig spill
Kan ikke laste ned og installere spillet på samsung s4 ... det fortsetter å laste ned på nytt uten installasjon.
Yra klaidu, geriau butu ir zofiniu uzuominu
Alt for avhengihetsdannende.... ☺
Moro
PixWords™ Atjautības spēles qsu
PixWords™ እንቆቅልሽ ycyz
Hjernetrim😁
Bra utfordrende spill
Bilder som ikke er relevante for ordene...
Det er ganske mange feil i denne applikasjonen. Jeg har lagt merke til to ganger at det var blandede språk i puslespillet. Det er veldig irriterende. Bildene kunne vært mer nyttige noen ganger.
Morsomt 😀
Για τον πουτσο. Τα γράμματα δε φτάνουν για κάποιες λέξεις.
PixWords™ معمایی nhlw
Helt topp
Interessant spill! Moro.
Sakte for nedlasting. Alltid avventende. Hvorfor?
Det er greit
Morsomt tidsfordriv.
Hint er veldig dyre, og jeg har holdt meg fast i et ord
Sendte 2 e-poster, ingenting. Behold det..
Lag to separate portugisiske språk, siden portugisisk fra Portugal og Brasil er forskjellige
Gode hint, ulike lette svar, men noen kan forvirre deg til tro annerledes
Det er ok, men litt vanskelig noen ganger
Spillet ville vært bra hvis det ikke var alle disse annonsene ... konstant fryser telefonen min, slik at den ikke reagerer i noen minutter.
Bra😇
Utrolig, tanker
Dette spillet er gjenskapt, de fikk bildene fra google, ikke kult, avinstallerer
Mange ord er rett og slett FULLE! det er ingen måte du kan gjette ordet fordi bildet er rett og slett uvitende. Mange ord er en veldig dårlig oversettelse fra engelsk. Hvis du trenger hjelp med spillet, er det bare å spørre om det! Lag en måte for oss å være uenige i ordene, for å hjelpe deg med en bedre måte! Noen ord finnes rett og slett ikke på språket mitt. Dette kunne vært en 6-stjerners app...
Hint koster ALT for mye med tanke på at du kun får 1 mynt for hvert riktig svar
Morsomt tidsbedriv 😀
Noen gir ingen mening...
Artig tidsfordriv skulle vært større inntjening av poeng ved fullført nivå
En fin måte å holde sinnet aktivt på!!
Perfekt søl
Den rumenske verden har ingen logikk
Naivni glupaci tva tupo prilojenie e suzdadeno samo za da poseshtavate saita im o pechelqt pari
For enkelt! For barn eller kjæledyr? Dr.Kiss
hyggelig
Kan ikke laste ned i Samsung note edge, er det ikke kompatibelt?
Morsom
The SuperStar Glazba vhh
Vel Weeehh
Jeg finner mange av piksene vage. Prøver å forbedre hebraisk, og det er frustrerende. Jeg trengte mye hjelp utenfra.