Post by provovplaninlea on Mar 1, 2022 0:13:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rage of Dragons ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rage of Dragons IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ op oplevelse gratis ▞▞▞
▞▞▞ Rage of Dragons 2022 version ▞▞▞
Jeg kan lide spillet. Men det ville være fantastisk, hvis du havde bedre tilpasning (flere hårfarver osv.), og du kunne vælge klassens køn. Og flere klasser. Vær venlig. De fire klasser, du har, er meget normale.Denne MMORPG er præcis, hvad jeg har ledt efter. Jeg har brugt flere timer hver dag på at spille. Og stadig lærer jeg om små ting. Tak til jer udviklere for et spil, jeg virkelig elsker og gerne vil spille.
Fantastisk spil, du gør alle mulige ting, det er ikke bare automatisk kamp hele vejen igennem..
Fra begyndelsen beder den altid om påfyldning! fyld op! fyld op! som om de er desperate efter penge, og gameplayet er TRASH! TILBYD EN KVALITET FØRST, OG PENGE KOMMER NEMT TIL DIG!!HVAD ER DU!!?? EN SPILUDVIKLER ELLER EN TIGER!!!?? et spil skal være i stand til at blive spillet og ikke kun se det spillet af auto selv!! Bare kom til lvl 70 et par minutter efter at have installeret det ved ikke at gøre noget, afinstalleret og bare antag, at spillet stadig spilles af sig selv og en god afslutning, gå væk fra skraldespil som dette
Jeg kan godt lide autoplay i spil, men det er for meget, det gør spillet dårligt at spille
Kedeligt til mange tid at vente på at få ny vare
Faktisk mabagal sya paputol putol næh....
Jeg vil gerne have mine penge tilbage. Fejl, fejl, dårlige ressourcer osv. Kan ikke klare det mere. Refundér venligst min opladning!
Meh. Temmelig standard open world ARPG. Det er ikke et 5-stjernet spil, men det er heller ikke 1 stjerne. Det ser ud til, at nogen oversvømmede vurderingerne med 5-stjernede anmeldelser mellem 8/26/21 og 8/30/21, så tag bedømmelsen 4,7* med et gran salt.
Med titlen kan du se, at jeg virkelig elsker dette spil, det er det sjoveste RPG-spil, jeg nogensinde har spillet. Og jeg kunne ikke lide RPG-spil, før jeg prøvede ROD. Jeg spiller det hver dag og nat, jeg bliver endda oppe til midnat og spiller det. Hvis du overvejer at downloade det, så gå efter det, jeg fortryder ikke.
Dette spil er sjovt. Giver dig annoncer, når du vil have lidt ekstra ud af ting. Jeg investerede endda nogle penge i det for at støtte skaberne. Det føles som et spil og ikke en billig penge. Hvis du kan lide gameplayet, er der ingen grund til ikke at downloade. Du kan spille helt gratis. Der er begrænset multiplayer, men i forhold til hvad dette spil gør, er det virkelig ingenting.
Ingen stjerner, mistet konto, ved ikke hvilken server den var på, efter at have brugt tonsvis af kontanter og gået meget langt. Ingen kundeservice til at hjælpe, venter stadig på svar 😡😡😡😡😡
Ayusin niyo laro niyo nag ddc og sobrang lag!!
Greety spil spamstuff for at få dig til at købe meget dårligt
Det er sjovt, men langsomt, så jeg giver det en 4-5.. selvom det er så sjovt, men det giver ikke så meget, men udover det er det virkelig sjovt, alt det jeg har mødt, har været sjovt. Jeg downloadede denne app, fordi en drager. Den, der læser dette, hvis du har downloadet denne app på grund af drager, skal du bare finde ud af, om der er drager eller ej, som jeg sagde, det er en meget god og sjov app, så jeg vil give den omkring 4 ud af 5.Tak fordi du læste dette, han har sikkert ikke læst det hele, men yay tak
Meget sjovt, nemt at opgradere, nemt og sjovt?
Dette spil har ændret mit liv. Jeg plejede at føle, at der ikke var plads til mig i denne verden, men dette kunstværk har givet mig nyt håb for fremtiden.
Jeg starter med dette: Ja, du kan spille dette spil igennem uden at bruge penge. Det tager også et stykke tid at niveauere/gear op, selvom du bruger penge.
Dette spil er så sejt og fantastisk, jeg tror, at flere mennesker burde spille dette spil oftere, jeg giver fem stjerner, fordi det er fantastisk!!! Spil!!!
Spillet er bestemt vanedannende. Jeg downloadede og tænkte, at jeg ville slette efter et par timer og kedede mig. Men nej! Jeg elsker dette spil! Det er langt den bedste af sin type, jeg har fundet (ud af 5 jeg har downloadet).
FANTASTISKGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!! Jeg elsker dette spil, fordi det ikke er for svært at have det sjovt! Dette er et 5-stjernet spil, og I gjorde det til det bedste spil derude, måske endda det bedste
Nyder det indtil videre kun trække tilbage er store p2w
Det er sjældent, jeg finder et så godt mobilspil, men det er så vanedannende! Det er virkelig udfordrende og bombarderer dig ikke med annoncer. Der er et problem - nogle gange bliver den ved med at spille "slå en fjende"-lyden hvert par sekunder, og jeg ved ikke, hvordan jeg skal løse det. Enhver hjælp ville blive værdsat
Jeg er helt vild med dette spil, det giver mig noget at lave, ikke kun når jeg keder mig, fordi jeg aldrig keder mig ved at spille dette spil. Jeg er en ny spiller, og jeg har mange gode ting. Hvis du bare lægger tid i det, får du også disse ting. Jeg foreslår, at alle giver det et skud, skaberne er utrolig generøse. De vil altid svare dig og kompensere dig for eventuelle spilproblemer.
Gameplayet er meget glitchy og laggy. Kan ikke engang angribe for at kunne komme videre. Hvor meget betalte du for alle de falske 5-stjernede anmeldelser? Frygteligt spil.
Rage of Dragons சாகசம் zzh
Ekstremt sjovt! Kundeservice er også meget rart
Dette er et godt alternativ til Archero. Ser frem til at finde nogle forskelle udover karaktererne og genstandene. Gameplayet er meget ens.
bedste spil, men kan du gøre partner dungeon boss let at dræbe det gør som ikke at spille igen så tuf
Rage of Dragons Adventure yau
godt
Godt spil, men det tager så lang tid at vente på, at noget bliver gjort. At være ærlig. Men jeg ELSKER DETTE SPIL SÅ SJOVT
De tre vigtigste aspekter, der definerer en fremragende mmorpg efter min mening, er kreativitet, passionerede udviklere og positivt fællesskab i spillet. Jeg kan altid spille med andre spillere, og de er næsten altid meget hjælpsomme. Spillet er æstetisk fantastisk og har meget unikke funktioner, som altid efterlader mig med noget spændende at lave. Også spiludviklerne er fantastiske mennesker, som er meget opmærksomme på spillernes anmodninger og livestreamer ofte.
Jeg hader dette spil
The Walking Zombie 2:殭屍射手 動作 hydx
Umm dette spil er lidt haltende, og mit bord går næsten i stykker på grund af forsinkelsen, vær sød at gøre spillet lidt ikke haltende, så jeg kan ændre de to stjerner til fem stjerner tak
Jeg har spillet ROD i et stykke tid. Hvis der er et par ting, jeg kunne sige om spillet, er det, at det virkelig er slibeværdigt og vil holde dig spændt i et stykke tid. Det er et af de få mobilspil, jeg faktisk har været i stand til at spille længere end en uge.
Rage of Dragons Adventure vei
Dette spil har så mange knapper på skærmen, at det begyndte at irritere mig de første 10 minutter af spillet. Spillet er også rigtig laggy, selvom jeg skruede ned for grafikken. Spillet spiller også stort set sig selv, og når jeg går for at forbedre noget, popper spillet enten en chat-tekst op, eller jeg er i PVP med en NPC. Jeg var generøs med de 2 stjerner.
Spillet styrtede brugte mange penge og kan ikke gendanne karakterens e-mail for at underrette virksomheden er ikke godt. Bliv ved med at få ingen adresse fundet
Det eneste spil jeg har spillet er en god anmeldelse værd. Jeg har spillet i et stykke tid. Endelig en rpg, som du kan spille på DIN tid. Bringer det klassiske MMORPG tilbage i al sin herlighed. Det er ikke et p2w-spil på dette tidspunkt. Masser af quests og ting at gøre. Mant hjælpsomme spillere i spillet. Spillet får anstændig grafik og nem kontrolopsætning til enheder.